AIK FF årsmöte - 12 mars 2018

2018.01.26, kl 09:34
AIK Fotbollsförening kallar till ordinarie årsmöte måndagen den 12 mars 2018. Mötet startar kl 18:00 i Solnahallen med besöksadress Ankdammsgatan 46 i Solna. Registreringen börjar kl 17:00.
Sedan tidigare och likt tidigare år är Solna Gymnasiums aula kommunicerad lokal för AIK FF:s årsmöte 2018. Pga det exceptionellt stora intresse som på förhand har visats från medlemmarna till att delta i föreningens årsmöte så är bedömningen att de 700 platser som finns i Solna Gymnasiums aula kan visa sig otillräckliga och därför har beslutet tagits om att flytta årsmötet till Solnahallen.
I övrigt är kallelsen oförändrad.

Rösträtt tillkommer den som registrerats som medlem i AIK Fotbollsförening och som under 2018 uppnår en ålder av 18 år. För avprickning mot medlemsregistret samt utdelning av röstkort behöver man ha med sig giltig ID-handling.

För er som ännu inte är medlemmar, men vill bli medlemmar på plats (alternativt upptäcker under registreringen att medlemskapet inte är betalt) finns möjlighet att reglera det på plats och medlemskapet kan då betalas via Swish alt kontanter och då finns tyvärr ingen möjlighet till växelkassa så då är jämna pengar en förutsättning. Ingen möjlighet finns att ta emot betalningar med direkt banköverföring eller kortbetalning under kvällen.

Vänligen kom i god tid då det snabbt blir köbildning.

Solnahallens cafeteria kommer hålla öppet för försäljning innan mötet.

Huvudpartners

Ligapartners dam